به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دیدار از هفته سوم این رقابت ها ، تیم فوتبال جوانان شهرداری رشت عصر جمعه در رشت در یک بازی پرگل و یک طرفه ، با نتیجه هفت بر یک ملوان جوان رشت را شکست داد.
تیم فوتبال جوانان شهرداری رشت در این دیدار بر بازی تسلط کاملی داشت و با به ثمر رساندن هفت گل و دریافت فقط یک گل ، علاوه بر کسب هر سه امتیاز این بازی ، صدرنشین رقابت های لیگ جونان گیلان شد.
همچنین در سایر بازی های برگزار شده از هفته سوم این رقابت ها ، تیم فوتبال جوانان بنادر و دریانوردی انزلی در یک بازی پرگل با نتیجه پنج بر صفر تیم نصر رشت را مغلوب کرد و تیم فوتبال جوانان شهدای نویر بندرانزلی با یک گل شهرداری ماسال را شکست داد.
در سایر بازی های انجام شده نیز، تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت با نتیجه 2 بر یک برابر کیانمهر رشت به برتری دست یافت و تم فوتبال جوانان شهرداری تولمشهر با نتیجه سه بر یک تیم سرخپوشان رشت را مغلوب کرد و بازی تیم های فوتبال جوانان شهرداری فومن با سرخپوشان لاهیجان نیز لغو شد.
در جدول رده بندی این رقابت ها و تا پابان هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر جوانان گیلان، تیم های شهرداری رشت و شهدای نویر بندرانزلی با کسب 9 امتیاز به ترتیب در مکان های اول و دوم قرار دارند، تیم های فوتبال جوانان سپیدرود رشت و بنادر و دریانوردی انزلی نیز با کسب شش امتیاز در تعقیب صدرنشینان هستند.
در رقابت های فوتبال لیگ برترجوانان باشگاه های استان گیلان ، 12 تیم از شهرهای مختلف این استان در یک گروه ، به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.