وحید محبوب بشری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ثبت نام ٢٠ اثر برای حضور در جشنواره استانی تئاتر گیلان افزود: جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از مهم‌ترین جشنواره‌های تئاتر در ایران است که هر ساله در دهه فجر در ماه بهمن برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: این جشنواره اغلب رقابتی است و دارای بخش‌های گوناگونی همچون بخش نمایش صحنه‌ای، بین‌الملل، نمایش‌های رادیویی و نمایش خیابانی است.
محبوب بشری ادامه داد: آثار ثبت شده برای حضور در جشنواره تئاتر استانی گیلان از 19 کارگردان ارسال شده که بیشترین سهم از آثار ارسالی مربوط به شهرستان‌های املش، سیاهکل، رودسر، لنگرود، صومعه‌سرا و بندر انزلی است.
وی اعلام کرد: جدول بازبینی آثار ارسالی پس از بررسی توسط ستاد جشنواره، تنظیم و در سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان قابل رویت است.
دبیر اجرایی سی‌امین جشنواره استانی تئاتر گیلان گفت: بازبینی زنده آثار متقاضی شرکت در این دوره از جشنواره از امروز توسط عبدالحی شماسی، مهدی یوسفی‌زاده و نگار نادری - داوران بازبین جشنواره - آغاز شده و تا 28 مردادماه جاری ادامه دارد.
اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و مقاومت، فرهنگ کهن اسلامی - ایرانی، موضوعات اجتماعی معاصر، حجاب و عفاف از موضوعات جشنواره یاد شده است.
سی‌امین جشنواره استانی تئاتر گیلان با مسئولیت اجرایی انجمن نمایش استان از هفتم تا ١٢ شهریورماه امسال در رشت برگزار خواهد شد.
1881/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.