به گزارش خبرنگار ایرنا ، سید عیسی مهدوی شامگاه یکشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دولت در فرمانداری تالش گفت: با وجود برخی مشکلات، طرح های قابل افتتاح در این شهرستان با همت مسئولان از نظر اعتباری 11 و از نظر تعداد، 200 درصد نسبت به هفته دولت سال قبل افزایش یافته است.
وی افزود: طرح پرورش ماهی خاویاری در بخش لیسار از طرح های مهم قابل بهره برداری است و با افتتاح گاز رسانی به 25 روستا نیز، میزان برخورداری روستاهای تالش از گاز به 98.5 درصد ارتقا خواهد یافت و تا پایان سال 98، تالش به عنوان شهرستان سبز معرفی خواهد شد.
وی بیان کرد: بر اساس اعلام شرکت آب منطقه ای گیلان، سد لاستیکی تالش تا پایان سال جاری تکمیل خواهد شد و برای ساخت 2 سد لاستیکی دیگر تا سال آبی بعد تلاش می کنیم.
مهدوی ادامه داد: 59 روستا سهم تالش از برنامه اشتغالزایی دولت در روستاهاست و در این رابطه 80 میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای 294 طرح و اشتغالزایی به یک هزار و 500 نفر در بخش های حویق و کرگانرود پرداخت شده است.
فرماندار تالش گفت: در حوزه عمران راه ها نیز کارهای خوبی انجام و 65 درصد از 250 هزار متر مکعب برنامه آسفالت راه ها و معابر، عملیاتی شده است.
وی با اشاره به پایداری ملت در برابر تهدیدها و انزوای امریکا در جهان، هفته دولت را فرصت مناسبی برای تبیین عملکرد و خدمات نظام و دولت به مردم دانست و مسئولان تالش را به امیدآفرینی در جامعه توصیه کرد.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.
7106 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.