مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت : این شرکت در سه ماهه اول سال جاری توانسته 6 هزار 860 مشترک جدید را به شبکه گاز متصل کند.

به گزارش ایلنا از رشت، حسین اکبر اظهار داشت: با جذب این تعداد مشترک جدید مجموع مشترکان گاز در گیلان به بیش یک‌میلیون و 20 هزار مشترک افزایش یافته است.

وی بیان کرد: هم اکنون تمام شهرها و 1907 روستای استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند و متوسط بهره‌مندی خانوارهای شهری و روستایی استان به 97.6 درصد رسیده است.

 اکبر اظهار داشت: هم‌اکنون عملیات گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار باقی‌مانده در حال انجام است و براساس برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده تا هفته دولت امسال 42 روستای دیگر از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: سال گذشته اقدامات گسترده‌ای برای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه و ایمن انرژی در حوزه‌های مختلف جامعه صورت پذیرفت و این اقدامات اثربخش سبب آن شد تا در سال 96 شاهد حادثه مرگ خاموش در استان نباشیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه شرکت گاز استان گیلان در سال‌جاری نیز برنامه گسترده ای را برای نهادینه کردن فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی دارد اظهار داشت: همکاری‌های خوبی با صدا‌وسیما، فرمانداری‌ها، مدارس، رسانه و سایر سازمان‌های مرتبط صورت گرفته تا همگام با توسعه کمی گازرسانی در استان شاهد نهادینه شدن فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز در استان باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.