جابر اخلاقی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : پس از پایان سی و ششمین دوره مسابقه های فرهنگی هنری دانش آموزی در گیلان و شرکت 85 هزار نفر در پنج رشته، آثار منتخبان رتبه اول استانی دوره دوم متوسطه به دبیرخانه کشوری مسابقه های فرهنگی و هنری ارسال و پس از داوری مرحله مقدماتی کشوری (غیر حضوری)، 34 دانش آموز از گیلان به مرحله نهایی (حضوری) منتخب شدند .
وی اظهار داشت: این تعداد از دانش آموزان در رشته های شعر، مدادرنگی، تک نوازی و گروه سرود محلی، نشریه الکترونیکی، کاریکاتور، قالی بافی، فیلم کوتاه، وبلاگ، چاپ دستی، معرق، تصویر سازی و عکاسی برگزیده مرحله کشوری شدند.
وی با بیان این که مسابقه های فرهنگی هنری دانش آموزان در سه مرحله مدرسه ای، منطقه ای و استانی در گیلان برگزار شد، خاطر نشان کرد: دانش آموزان در پنج رشته فرهنگی هنری شامل هنرهای آوایی، دستی، نمایشی، رسانه و فضای مجازی و ادبی و پژوهشی ارایه آثار داشتند.
معاون فرهنگی پرورشی آموزش و پرورش گیلان بیان داشت: مرحله نهایی این مسابقه ها از هجدهم تا بیست و نهم مرداد ماه سال جاری در اردوگاه شهید باهنر تهران در دو بخش پسران و دختران برگزار می شود.
در سال تحصیلی گذشته بیش از 370 هزار دانش آموز در مدارس استان گیلان تحصیل کردند.
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.