محمدرضا طاهری نسب روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سالانه با همکاری بسیج سازندگی، آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان این طرح در سطح مدارس استان اجرا می شود.
وی هدف از اجرای این طرح را استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانش آموزان وغنی سازی اوقات فراغت آنان در فصل تابستان ذکر کرد.
رئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: امسال طرح هجرت سه از اوایل تیر تا پایان مرداد ماه در بیش از 200مدرسه این استان درحال اجراست.
طاهری نسب از موفقیت فرهنگیان و دانش آموزان سیستان و بلوچستان در طرح پرسش مهر خبر داد و افزود: در این طرح 28 هزار و 198 نفر رشته در مرحله آموزشگاهی شرکت کردند که بعد از داوری 14 هزار و 962 نفر رشته به مرحله استانی راه یافتند.
وی افزود: برگزیده های مرحله استانی طرح پرسش مهر سیستان و بلوچستان نیز به مرحله کشوری راه یافتند که در نهایت حمیدرضا کیخوا رتبه سوم فیلم کوتاه ، محسن شیرزایی رتبه سوم فیلم و ناصر نخزی مقدم رتبه دوم داستان کوتاه را کسب کردند.
به گزارش ایرنا استان سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومترمربع (معادل 5/11 درصد مساحت کشور) بر اساس سرشماری نفوس و مسکن سال 95 با 19 شهرستان افزون بر 2 میلیون و 775 هزار نفر جمعیت دارد.
سالانه بیش از 620 هزار دانش آموز در 6 هزار و 300 مدرسه سیستان و بلوچستان تحصیل می کنند و 36 هزار و 700 فرهنگی نیز سکان دار تعلیم و تربیت در این استان هستند.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.