به گزارش خبرنگار ایرنا فیروز فاضلی روز یکشنبه در جلسه تقدیر از عبدالرضا جوهری خبرنگار پیشکسوت صومعه سرا با بیان این مطلب افزود: همه ما روی یک کشتی نشسته ایم و برای امیدآفرینی در جامعه وظیفه داریم.
وی ادامه داد: رسانه ها به عنوان حلقه واسطه بین مردم و مسئولان، درد جامعه را بیشتر مشاهده می کنند از این رو باید همواره هوشیار باشند.
وی با بیان اینکه رسانه ها مطالبه گر باشند و تنگناهای مدیریتی را هم مشاهده کنند، از فعالیت 118پایگاه خبری در گیلان خبر داد و گفت: یکصد پایگاه خبری دیگر نیز درحال دریافت مجوزهای لازم هستند.
به گفته فاضلی، گردش آزاد اطلاعات در گیلان وجود دارد و مطبوعات استان و خبرنگاران از نظر ارقام و آمار در کشور پیشرو هستند.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: بین اهل قلم چیزی بعنوان بازنشستگی وجود ندارد؛ مدیریت فرهنگی نوعی فرهنگ سازی است که جوانان امروز آن را ترسیم می کنند.
فرماندار شهرستان صومعه سرا نیز به اهمیت فرهنگ سازی رسانه ها اشاره کرد و گفت: جامعه با اطلاع رسانی و آگاهی، مسیر را بهتر طی می کند.
علی فتح اللهی اظهار داشت: پیام فرهنگی که پیوست خبرها می شود، می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.
وی از اعتبار یک میلیارد تومانی برای حوزه های فرهنگی شهرستان خبر داد و افزود: در زمینه فرهنگ هر چقدر اعتبار بگذاریم، سرمایه گذاری برای لایه های درونی جامعه گذاشته ایم.
فتح اللهی با بیان اینکه باید نشاط اجتماعی در جامعه فراهم شود، گفت: سالن روباز برای اجرای برنامه های فرهنگی و عمومی در پارک کودک صومعه سرا از امسال اجرایی می شود.
شهرستان صومعه سرا با وسعتی حدود 564 کیلومتر مربع و سه بخش مرکزی، تولمات و میرزا کوچک در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7292 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.