مسعود کاظمی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا افزود:برای نخستین بار شهرداری لاهیجان در نظر دارد اجرای 24 طرح در این شهر را به روش سرمایه گذاری مشارکتی به افراد حقیقی و حقوقی واجد شرایط واگذار نماید.
وی خاطرنشان کرد: به استناد ماده 9 شیوه نامه سرمایه گذاری مصوب شورای اسلامی شهر لاهیجان و در اجرای بند 2 مصوبه شماره 6078/19مورخ 97/2/6 هیات عالی سرمایه گذاری و مصوبه شماره 33 مورخ 97/3/19شورای اسلامی شهر لاهیجان، شهرداری در نظر دارد این طرح ها را از طریق فراخوان عمومی به یکی از روشهای مشارکتی نظیر مشارکت های مدنی BOT و BOLT واگذار و شریک سرمایه گذاری مردمی انتخاب نماید.
وی اظهارداشت:امیدواریم سرمایه‌گذاران با اخذ آگهی مورد نظر و تهیه مدارک مندرج در فراخوان، علاقه‌مندی خود را به مشارکت با شهرداری در انجام طرح ‌های شهری اظهار کنند و برای دریافت اسناد و اطلاعات اولیه طرح ها می توانند درخواست های کتبی خود را مبنی بر تمایل به شرکت در فراخوان و ثبت در دبیرخانه شهرداری به امور پیمان و رسیدگی این شهرداری مراجعه کنند.
شهردار لاهیجان یادآورشد: افراد متقاضی در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی می توانند با مدیریت سرمایه گذاری شهرداری لاهیجان تماس بگیرند.
کاظمی گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان به منظور تامین درآمد پایدار برای شهرداری‌، حرکت به سوی سرمایه‌گذاری و جذب مشارکت‌های مردمی در شهر زیبای لاهیجان را از اولویت برنامه‌های خود قرار داده اند.
وی افزود: شهرداری لاهیجان بستر سازی لازم جهت استقبال از سرمایه گذاران را با هدف توسعه شهر لاهیجان که یکی از شهرهای گردشگری مهم کشور محسوب می شود را فراهم کرده است و فراخوان سرمایه گذاری شهرداری لاهیجان فرصتی برای حضور سرمایه گذاران و رونق اقتصادی این شهر به شمار می رود.
وی خاطرنشان کرد: همه تلاش های خود را با هدف آبادانی این شهر و کم کردن بدهی های معوقه و اجرای پروژه های زیرساختی با حمایت اعضای شورای شهر و با تلاش کارکنان زحمتکش شهرداری و پشتیبانی مسئولان استان و شهرستان بکار خواهیم بست تا مردم فهیم لاهیجان از عملکرد خادمان خود در شهرداری راضی باشند و خبرهای خوبی برای شادی شهروندان به زودی اعلام خواهدشد.
شهرستان لاهیجان بر اساس آخرین سرشماری 167هزار و 544نفر جمعیت دارد که حدود یکصدهزار نفر آنها در شهر لاهیجان زندگی می کنند.
شهر لاهیجان در 40کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارد و از شهرهای مهم گردشگری و تاریخی گیلان محسوب می شود.
6029 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.