شاپور تشرینی روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: این نمایش به نویسندگی و کارگردانی بهمن سهراب زاده و با ایفای نقش جعفر خدابنده لو، محمد صباح پور، وحیده احدی، یونس احدی، امیرحسین درویش، آذر یاری، مهدیه مصیب زاده و بهمن سهراب زاده طی دو شب گذشته در آستارا اجرا شد.
وی افزود: در این نمایش که به برخی موضوعات اجتماعی پرداخته شده ، پیشتر در مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل نیز به روی صحنه رفته است.
وی بیان کرد:سوم مرداد نیز در 2 سانس 18:30 و 21:30 کنسرت محسن ابراهیم زاده خواننده پاپ در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد آستارا برگزار خواهد شد و پیش از این در سال جاری، کنسرت بهنام بانی در آن برگزار شده بود.
تشرینی آئین رونمایی از مجموعه شعر میترا میرداداشی شاعر جوان آستارا در سالن شهرداری این شهر با حضور اصحاب فرهنگ و هنر در دهم مرداد ماه را از دیگر برنامه های اداره ارشاد آستارا اعلام کرد.
از 26 تیر تا سوم مرداد ماه به مناسبت سالروز ولادت معصومه (ع) و امام رضا (ع) دهه کرامت است.
400 هنرمند در هفت انجمن هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا ساماندهی شده است.

** کارگاه آموزشی مداحان و شاعران آئینی آستارا برگزار شد
کارگاه آموزشی مداحان و شاعران آئینی آستارا به مناسبت دهه کرامت در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام ابراهیم حاتمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی آستارا روز دوشنبه در این کارگاه گفت: کانون مداحان و شورای هیات های مذهبی باید زمینه لازم را برای آموزش فنی و مهارتی مداحان فراهم آورند و با شناسایی صداها و استعدادهای جوانان و نوجوانان در رونق امور فرهنگی گام بردارند.
وی افزود: پرورش نیروهای اسلامی و انقلابی و احیای کارکردهای دین از وظایف مداحان است و باید با آموزش صحیح، در این عرصه فعالیت کنند.
وی ادامه داد: هیات های مذهبی، مبلغان و مداحان طلایه داران انتقال آموزه های دینی به مردم هستند و رعایت شئون اخلاقی و دینی به انتقال آموزه ها کمک می کند.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است و حدود 100 نفر در کانون مداحان و شاعران آئینی آن عضو هستند.
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.