مصطفی سالاری استاندار گیلان در ابلاغیه‌ای به تمامی دستگاه های اجرایی، شهرداری ها و موسسه های دولتی استان اعلام کرد: به دلیل افزایش دمای هوا و رشد فزاینده مصرف برق در استان، تغییر ساعت کاری اداره های دولتی و دستگاه های اجرایی گیلان تا 15 مرداد ماه تمدید شد و بر این اساس آغاز آن ساعت 6 و 30 و پایان آن ساعت 13 و 30 دقیقه تعیین می شود.
در ادامه این ابلاغیه که نسخه ای از آن عصر یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، افزوده شده: همچنین برای روزهای پنجشنبه ساعت شروع کار 6 و 30 دقیقه تا 12 و 30 دقیقه تعیین شده و دستگاه های اجرایی موظفند 30 دقیقه قبل از پایان ساعت اداری، سیستم های سرمایشی و همزمان با پایان ساعت کاری سیستم های روشنایی و رایانه ای غیر ضروری را خاموش کنند.
در خاتمه تصریح شده: براساس این ابلاغ، بانک ها و بیمه ها از این مصوبه مستثنا بوده و ساعت شروع به کار آنان به صورت معمول است.
استاندار گیلان دهم تیرماه جاری در ابلاغیه ای، با اشاره به افزایش دمای هوا و رشد فزاینده مصرف برق در استان ، آغاز ساعت کار تمامی دستگاه های اجرایی، بانک ها، شهرداری ها و مؤسسه های دولتی استان را ساعت شش و 30 دقیقه و پایان آن را ساعت 13 و 30 دقیقه تعیین کرده بود.
2007/7294
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.