به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا شمارش معکوس برای آغاز رقابت های لیگ برتر به صدا درآمده و این مسابقات از چهارم مردادماه سال جاری کلید می خورد اما وضعیت تیم سپیدرود برای شرکت در این رقابت ها هنوز مبهم است.
این تیم هم اینک با 2 مالک ، 2 سرمربی و 2 تیم فعالیت دارد و هر تیم نیز تمرینات خود را زیرنظر کادر فنی مجزا انجام می دهد اما هنوز طرفداران و تماشاگرانش که تعداد آنان نیز کم نیست، از وضعیت و تکلیف نهایی تیم خود بی خبرند.
هم اکنون یک تیم با سرمربیگری خداداد عزیزی و به مالکیت محمد نوین به کار خود ادامه می دهد که اکثر بازیکنان فصل گذشته تیم سپیدرود به همراه چند بازیکن جدید نیز در آن حضور دارند اما یک تیم نیز با سرمربیگری علی نظرمحمدی و به مالکیت جواد تن زاده به کار خود ادامه می دهد که این تیم هم با چند بازیکن جدید و امید، به تمرین و فعالیت مشغول است.
وضعیت مبهم سپیدرود از زمانی آغاز شده که اردیبهشت ماه سال جاری با حکم داوری اداره کل ورزش و جوانان گیلان، تیم از جواد تن زاده مالک سپیدرود گرفته و به میرشهاب مومنی مالک اسبق سپرده شد تا مالک جدیدی این تیم را خریداری کند.
گفته می شود تن زاده به مفاد قرارداد عمل نکرده و به همین دلیل تیم از او بازپس گرفته شد و پس از مدتی نیز تیم به محمد نوین که اهل استان یزد است ، انتقال یافت. نوین در اولین اقدام خداداد عزیزی را به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت انتخاب و با وعده و وعیدهای جالب کارش را در این تیم پرطرفدار آغاز کرد.
اما تن زاده نسبت به رای صادره از سوی اداره کل ورزش و جوانان گیلان اعتراض کرد و کار به شکایت کشیده شد که طی اوایل تیرماه جاری از سوی شعبه ششم دادگاه عمومی شهرستان رشت، رأی صادر و تا اعلام رای نهایی، باشگاه سپیدرود دوباره به تن زاده سپرده شد.
با اعلام این رای توسط دادگاه ، اختلافات در سپیدرود وارد مرحله تازه ای شد و محمد نوین به هیچ وجه حاضر به پذیرش این رای نیست و ادعا دارد که به صورت قانونی امتیاز تیم را خریداری کرده و به کارش ادامه می دهد اما تن زاده نیز با استناد به رای شعبه ششم دادگاه عمومی رشت، دوباره فعالتش را به صورت جدی تر آغاز و اقدام به یارگیری کرده و با توجه به انصراف نادر دست نشان از سرمربیگری تیم سپیدرود، نطرمحمدی به عنوان سرمربی این تیم با مالکیت تن زاده انتخاب شد.
در این بین و با توجه به اختلافات موجود، مسئولان ورزش استان به طور واضح نظر و عقیده خود را اعلام و مشخص نکردند که این امر بیشتر باعث اختلاف شده البته مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان طی مصاحبه ای به رای شعبه ششم دادگاه رشت استناد و تا زمان صدور رای نهایی، تن زاده را مالک باشگاه سپیدرود خطاب کرد.
گفته می شود تن زاده یکی از 2 مالک باشگاه سپیدرود رشت، کار را به دیوان عدالت اداری کشانده و برای نقض رای دادگاه توسط اداره کل ورزش و جوانان استان، علیه این اداره و شخص مریم بخشی در دیوان عدالت اداری اقامه دعوی کرده است.
با توجه به اختلاف و سردرگمی های موجود ، هر 2 مالک مدعی هستند که تیم تحت نظر آنان در لیگ برتر شرکت خواهد کرد و هر 2 نیز اسامی تیم تحت نظر خود را به سازمان لیگ برتر فوتبال ارائه داده و منتظر جواب سازمان لیگ هستند.
دادگاه نهایی تعیین وضعیت مالکیت باشگاه سپیدرود رشت امروز (چهارشنبه 27 تیرماه) تشکیل شده و باید منتظر ماند که سرانجام تکلیف مدیریت این باشگاه مشخص شود؛ زمانی که چشم هواداران پرشور تیم به سرنوشت سپیدرود در لیگ برتر پیش رو دوخته شده است.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.