به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، بنا به اعتراض جواد تن زاده مالک باشگاه سپیدرود رشت در خصوص حکم داوری اداره کل ورزش و جوانان گیلان در بازپس گیری باشگاه، رای دادگاه اعلام و تا صدور حکم نهایی، باشگاه به تن زاده برگردانده شد.
طی حکمی که از سوی شعبه 6 دادگاه عمومی و حقوقی شهرستان رشت مبنی بر اعتراض تن زاده مالک سپیدرود رشت در خصوص حکم داوری اداره کل ورزش و جوانان گیلان، این دادگاه درخواست مشارالیه را منطبق بر موازین قانونی تشخیص و قرار توقف و منع اجرای رای داوری معترض عنه را تا صدور حکم قطعی صادر و اعلام کرد.
با توجه به این حکم باشگاه سپیدرود رشت تا صدور حکم نهایی و قطعی به مالک آن (جواد تن زاده) برگردانده می شود و او می تواند فعالیت خود را در این باشگاه آغاز کند.
تن زاده پس از صدور این حکم در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان گیلان به عنوان حکم داوری، رای خود را در روز 24 خرداد از طریق دادگاه اعلام و این فقط اجرائیه بود و حکمی صادر نشد.
وی افزود: با توجه به پیگیری های انجام شده قضایی ، رای دادگاه را به صورت قطعی دریافت و این رای غیرقابل اعتراض است که به موجب رای صادره، تمامی قراردادهایی که طی چند روز اخیر بسته شده، همه آنان باطل است.
وی ادامه داد: همه آنهایی که با فرافکنی باعث نشر اکاذیب، تشویش و ضرر و زیان به باشگاه سپیدرود شده اند؛ باید جوابگو این تیم و طرفدارانش باشند و به طور حتم با آنان نیز برخورد خواهد شد و باید تمامی ضرر و زیان ها را جبران کنند و در این راستا، به نوعی ما توانستیم مافیای فوتبال گیلان را به زانو دربیاوریم.
تن زاده خطاب به هواداران باشگاه سپیدرود رشت بیان کرد: پیگیر قضایای پشت پرده حکم داوری هستیم و تمامی بازی های سیاسی را افشا خواهیم کرد و با قدرت به کار خود تا صدور حکم نهایی و قطعی ادامه می دهیم.
وی در مورد وضعیت کادر فنی و بازیکنان سپیدرود رشت نیز خاطرنشان کرد: هماهنگی های لازم با نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت انجام شده و بازیکنان منتخب و سایر کادر فنی نیز تا 2 روز آینده مشخص می شوند.
تن زاده اضافه کرد: هواداران نگران وضعیت تیم نباشند، چون ما با یک اردوی فشرده که خارج از استان برگزار خواهد شد، استارت کار را می زنیم و امیدواریم با قدرت در رقابت های لیگ برتر کشور حاضر شویم.
پس از اعلام حکم داوری اداره کل ورزش و جوانان گیلان، باشگاه سپیدرود رشت از تن زاده گرفته و محمد نوین که اهل استان یزد است به عنوان مالک جدید این باشگاه معرفی شده بود.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.