مسئول روابط عمومی هیات ورزش های رزمی استان گیلان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان مسابقات موی تای قهرمانی نوجوانان و جوانان پسر کشور که در سقز استان کردستان برگزار شد، علاوه بر دعوت چهار ورزشکار گیلانی به اردوی تیم ملی ، تیم گیلان موفق به کسب یک مدال طلا و یک مدال برنز نیز شد.
میثم خرقه پوش افزود: در جریان این رقابت ها شایان داداش زاده رزمی کار شایسته گیلانی در وزن 91- کیلوگرم رده سنی جوانان با درخشش برابر رقبایش به برتری و مقام قهرمانی رسید و مدال طلا را برای استان گیلان به ارمغان آورد.
وی ادامه داد: همچنین محمدعلی حاجی زاده در وزن 52- کیلوگرم رده سنی نوجوانان موفق به کسب مدال برنز و مقام سوم کشور شد، حسین عبدی در وزن 54- کیلوگرم رده سنی جوانان و پوریا رجاء در وزن 34- کیلوگرم رده سنی نوجوانان با انجام مسابقات زیبا به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
به گزارش ایرنا در رقابت های موی تای قهرمانی نوجوانان و جوانان پسر کشور و انتخابی تیم ملی، زبده ترین ورزشکاران این رده سنی از سراسر کشور به مدت چهار روز در سقز استان کردستان با هم به رقابت پرداختند. هفته گذشته نیز در جریان مسابقات موی تای قهرمانی نوجوانان و جوانان دختر کشور ، حنانه یونس نژاد از استان گیلان موفق به کسب مدال برنز شده بود.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.