رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان گیلان روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان این مسابقات فرزاد عظیمی در وزن 103+ کیلوگرم موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی کشور شد و مدال نقره این رقابت ها را بر گردن آویخت.
مجید مهروانی افزود: همچنین محمدرضا رجبی در وزن 54- کیلوگرم به مصاف حریفانش رفت که سرانجام مقام سوم و مدال برنز این دوره از مسابقات را کسب کرد.
وی ادامه داد: علی جعفریان، محسن عامل، حسین علیخانی، علیرضا مژدهی فر، سهیل رستمی، علیرضا مظلومی، سعید صفری، محمد رستمی و شاهرخ فلکی دیگر ورزشکاران گیلانی حاضر در مسابقات کونگ فو قهرمانی کشور بودند که موفق به کسب مدال نشدند.
به گفته رئیس هیات کونگ فو گیلان، رامتین پورعلی و محمود علی نژاد به عنوان مربی و مصطفی لنگری به عنوان سرپرست تیم کونگ فو استان را در این مسابقات همراهی می کردند و بابک بهاری، مرتضی بخشی زاده و اردشیر عظیمی نیز به عنون داور از گیلان در مسابقات قهرمانی کشور حضور داشتند.
در رقابت های کونگ فو قهرمانی مردان بزرگسال کشور، زبده ترین ورزشکاران رزمی کار این رشته از سراسر کشور حضور داشتند که در قالب 32 تیم و به مدت 2 روز در استان البرز با هم به رقابت پرداختند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.