مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفت :حفظ تعامل با جامعه کارفرمایی و صیانت از اشتغال هدف ما درعدم بکارگیری تمامی اهرم‌های اجرایی در وصول مطالبات است.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان دردیدار با آیت ا.. فلاحتی نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه رشت با اشاره به اینکه این سازمان بزرگترین وگسترده ترین مجموعه بیمه گر کشور می‌باشد که به‌ صورت عمومی و غیردولتی با تکیه بر منابع حاصل از حق بیمه ها انواع تعهدات را ارائه می‌نماید اظهارداشت: در شرایط اقتصادی موجود فاصله منابع و مصارف تعهداتی هرروز بیشتر می‌گردد و شکاف موجود دراین بین افزایش می‌یابد ولی با وجود ٥٠٠ میلیارد تومان مطالبات از کارفرمایان به منظور حفظ تعامل با کارفرمایان و صیانت از اشتغال درتلاشیم تا بدون توسل به اهرم های اجرایی قانونی درجهت انجام تعهدات گام برداریم .

وی با بیان اینکه نسبت پشتیبانی ازشاخص های اصلی در هر مجموعه بیمه گر میباشد نسبت ٣/٥ برای این مولفه اثرگذار را در استان بسیار پائین برشمرده و عواملی همچون کاهش میزان اشتغال ، سالمندی و بالا بودن آمار مستمری بگیران و... را دراین امر بسیار مهم دانست .

دراین دیدار ، مدیردرمان ، معاونان ، روسای ادارات تخصصی ، روسا و کارشناسان ارشد استان ، روسای شعب و مراکز درمانی ودفتر اسناد پزشکی و بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) نیز حضور داشتند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.