فرماندار رشت گفت: رمز موفقیت در تاثیرگذاری بر جامعه است و صرفا به رشته و مقطع تحصیلی ختم نمی‌شود، نگاه مردم باید به ما نگاه عمیق و ژرفی باشد.

به گزارش ایلنا از رشت، سید محمد احمدی  فرماندار شهرستان رشت در دیدار با رئیس و تعدادی از اعضای اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان که در دفتر کار وی برگزار شد، اظهار کرد: هیچ دورانی برای شما لذت بخش‌تر و موثرتر از این مقطع نیست و شکل‌گیری شخصیت اجتماعی، علمی و فرهنگی دانش‌آموزان، قدرت تصمیم گیری و تصمیم سازی در این دوره انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان رشت افزود: شاید شما دانش‌آموزان اکنون مسئولیتی ندارید تا در برخی از سیاستگذاری‌ها تاثیرگذار باشید اما اکنون می‌توانید با برگزاری جلسات و فعالیت‌های مختلف فضایی را ترسیم کنید که رمز موفقیت شما در آینده خواهد بود.

احمدی ادامه داد: رمز موفقیت در تاثیرگذاری بر جامعه است و صرفا به رشته و مقطع تحصیلی ختم نمی‌شود، نگاه مردم باید به ما نگاه عمیق و ژرفی باشد.

وی با بیان اینکه فرهنگ خیلی گسترده تر از آن است که یک فرماندار بتواند در مورد آن برنامه ریزی کند، اضافه کرد: ما برای فرهنگ برنامه داریم اگر اکنون بعضی از آسیب‌ها را در جامعه تحمل می‌کنیم به دلیل این است که «موضوعات فرهنگ» را جدی نگرفتیم و در معرض آسیب قرار داریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.