به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار شهرستان لاهیجان عصر سه شنبه در این مراسم گفت: مهمترین اصل و هدف در سلامت اداری ، رسیدن به حاکمیت محض و بدون چون و چرای قانون است تا مقررات بر جامعه و نظام اداری حاکم شود.
سید محمد احمدی تصریح کرد: در برنامه ششم توسعه برای اینکه سلامت اداری حفظ شود کمیته صیانت از حقوق و کمیته سلامت اداری پیش بینی شده است .
وی به اجرای سیستم سیماک در شهرستان لاهیجان اشاره کرد و یادآور شد: این سیستم به سلامت اداری کمک می کند زیرا یکی از موارد فساد در استعلام ها صورت می گیرد که با اجرای این سامانه الکترونیکی، می توان فساد در استعلام ها را کاهش داد.
وی با اشاره به اینکه در نظام اداری بر پیشگیری ها تاکید شده ، گفت: نباید به گونه ای عمل شود که سازمان ها و ادارات در انجام کارهای ارباب رجوع، قائم به شخص باشند.
احمدی انتخاب کارمندان نمونه را نوعی ارزیابی سیستم اداری دانست و خاطرنشان کرد: این تلاش ، شفافیت در رفتارها و عملکرد مدیران و کارمندان است که می تواند معیار میزان موفقیت آنها باشد.

** چهار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی لاهیجان تحویل شد
پروین قادر رئیس اداره بهزیستی شهرستان لاهیجان عصر سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: کلید این واحدهای مسکونی در ششمین روز هفته دولت با حضور فرماندار شهرستان لاهیجان به دو زن سرپرست خانوار و دو معلول اهدا شده است.
وی خاطرنشان کرد: یکی از این واحدها با 750میلیون ریال هزینه و زیربنای 75متری و یک واحد دیگر با زیربنای 60متر و هزینه 650میلیون ریال ساخته شده است .
وی اظهار داشت: از سوی بهزیستی برای هر کدام از این دو واحد 80میلیون ریال بصورت بلاعوض پرداخت شده و هرکدام برای دریافت 150میلیون ریال تسهیلات بانکی با سود پنج درصد به بانک معرفی شده اند.
قادر یادآور شد: در سال جاری دو واحد دیگر نیز احداث و در هفته بهزیستی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی تحویل شده ضمن اینکه ساخت 49واحد دیگر برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی در لاهیجان در دست ساخت است که تا پایان سال تحویل خواهد شد.
حدود پنج هزار خانوار توانبخشی و یک هزار و 900خانوار در حوزه اجتماعی در مجموع بیش از هفت هزار و 900 خانوار توانخواه و مددجو تحت پوشش اداره بهزیستی لاهیجان قرار دارند.
شهرستان لاهیجان با دو بخش مرکزی و رودبنه، در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
خبرنگار:نظرپور ** انتشاردهنده:کبیری
6029/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.