مهدی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: با اعلام یک مورد غرق شدگی در عصر روز گذشته به جمعیت هلال احمر استان، بلافاصله یک تیم ارزیابی به تعداد پنج نفر برای امدادرسانی به محل اعزام شدند.
وی اظهار داشت: تیم اعزامی جمعیت هلال احمر در حال جستجو بودند که جوان غرق شده که بومی شهرستان بود، توسط اهالی محلی پیدا شد.
در طرح تابستانی 16 شعبه هلال احمر دارای 32 پایگاه ثابت جاده ای و 18 طرح ساحلی آماده ارائه خدمات به مسافران و هم استانی ها هستند. 18 جمعیت هلال احمر در 9 شهرستان ساحلی دارای 18 طرح ساحلی و 9 پست امدادی در نقاط خطرآفرین است که با استقرار یک دستگاه آمبولانس، سه نجاتگر در هر طرح ساحلی، استقرار یک دستگاه خودروی امدادی و موتورسیکلت و 2 نجاتگر در هر پست امدادی آماده ارائه خدمات است.
125 نجاتگر با 37 دستگاه خودروی امدادی شامل ست نجات ، آمبولانس و موتور سیکلت در پایگاه های بین شهری و شعبه ها به صورت شبانه روزی و در طرح های ساحلی از ساعت 8 تا 20 برای ارائه خدمات آماده باش هستند ضمن اینکه یک دستگاه بالگرد این جمعیت نیز در صورت نیاز، آماده ارائه خدمات به هموطنان است.
شهرستان شفت با دو بخش مرکزی و احمدسرگوراب، در 25 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.