به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی روز یکشنبه در جمع اعضای ستاد اوقات فراغت، مدیران و معاونان پرورشی و تربیتی اداره های تابعه آموزش و پرورش استان گیلان در سالن اجتماعات مصلی رشت افزود: همه دستگاه های مربوطه و مسئولان شهری بایستی در برنامه های غنی سازی آموزش و پرورش کمک کنند.
وی با اشاره به نقش مهم آموزش و پرورش اظهار داشت: این دستگاه بزرگ، متولی برنامه های فرهنگی، تربیتی و تعلیم فرزندان مردم است اما به لحاظ بودجه برای این دستگاه، کم می گذارند.
امام جمعه رشت با تاکید بر ضرورت توجه به غنی سازی اوقات فراغت تصریح کرد: خانواده ها، سرمایه های شان یعنی فرزندان خود را در اختیار دستگاه تعلیم و تربیت می گذارد بنابراین دنیا و آخرت این فرزندان در دست مسئولان، معلمان و برنامه ریزی های آنهاست.
وی با بیان اینکه در امور پرورشی دانش آموزان در مدارس و در برنامه های غنی سازی اوقات فراغت بایستی زیرکانه، مدبرانه، هوشمندانه و به دور از افراط و تفریط کار کرد، افزود: در تربیت آینده سازان کشور و ترویج معارف دین از افراد با انگیزه بهره مند شوید.
نماینده ولی فقیه در استان گیلان خاطرنشان کرد: در برنامه های غنی سازی اوقات فراغت؛ درباره دین و اهل بیت عصمت و طهارت برای دانش آموزان گفته شود، زیرا هرچه در این مورد سخنی بیان شود؛ باز هم کم گفته شده است.
دیدار اعضای ستاد اوقات فراغت، مدیران، معاونان پرورشی و تربیتی اداره های تابعه آموزش و پرورش
گیلان با آیت الله فلاحتی امام جمعه رشت ، در آستانه آغاز فعالیت پایگاه های غنی سازی اوقات فراغت آموزش و پرورش استان برگزار شد.
فعالیت پایگاه های غنی سازی اوقات فراغت آموزش و پرورش استان گیلان از فردا (دوشنبه چهارم تیرماه) آغاز می شود. در سال تحصیلی گذشته بیش از 370 هزار دانش آموز در مدارس استان گیلان تحصیل کردند.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.