مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گیلان روز چهارشنبه در رابطه با جزئیات این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه در فضایی به مساحت پنج هزار و 500 مترمربع با حضور 50 واحد تولیدی و بازرگانی از استان های گیلان، مازندران، گلستان، تهران، اصفهان، زنجان، اردبیل و مرکزی برپا شده است.
عبدالله سلمان زاده تصریح کرد: در این نمایشگاه، تولیدکنندگان آخرین دستاوردها و فناوری های نوین خود را در زمینه ادوات و ماشین آلات کشاورزی ، نهاده ها ، تجهیزات مرغداری ، دامپروری و خوراک دام و طیور ، زنجیره کامل تولید ، پرورش و توزیع مرغ گوشتی ، صدف معدنی و داروهای دامپزشکی در معرض دید عموم قرار داده اند.
وی به زمان برگزاری این نمایشگاه نیز اشاره و بیان کرد: این نمایشگاه از ساعت 16 تا 22 از بیست و نهم خردادماه جاری تا اول تیرماه در کیلومتر چهار محور رشت - تهران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گیلان برای بازدید علاقه مندان دایر است.
لیلا بذرکار مسئول روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی گیلان نیز در گفت وگو با ایرنا، حمایت از تولیدات داخلی و رونق بازار محصولات و کالا‌های ایرانی را از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.
7296/2007/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.