رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: برای نخستین بار است که بازی جام جهانی در سینمای شهرستان آستارا پخش می شود و این امر مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.
شاپور تشرینی با اشاره به اینکه سینما دریای آستارا با گنجایش 278 نفر از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرد افزود: بهای بلیت هر نفر برای تماشای این بازی 60 هزار ریال است و بازی با کیفیت صوتی و تصویری عالی برای تماشاگران پخش خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: نمایش کمدی 'سونا بولبوللر' به نویسندگی و کارگردانی بهمن سهراب زاده نیز اواخر تیرماه امسال در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا اجرا خواهد شد.
مسابقات بیست و یکمین دوره جام جهانی فوتبال روز پنجشنبه هفته گذشته در روسیه آغاز شد و تیم ملی فوتبال ایران یکی از 32 تیم حاضر در این رقابت ها در گروه «B» با اسپانیا، پرتغال و مراکش هم گروه شده است.
ایران در نخستین دیدار خود روز جمعه در ورزشگاه سن پترزبورگ تیم مراکش را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.
ملی‌پوشان ایران در دومین دیدار خود ساعت 22:30 روز 20 ژوئن (30 خرداد 97)در ورزشگاه کازان به مصاف تیم ملی اسپانیا قهرمان پیشین جام جهانی فوتبال می‌روند و در نهایت در سومین بازی خود در ساعت 22:30 روز 25 ژوئن (4 تیر 97) در سارانسک با یاران «کریستیانو رونالدو» پرتغالی و قهرمان اروپا دیدار می کنند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.
7105 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.