فرماندار صومعه سرا از نبود شبکه آبرسانی در ۳۷ روستای این شهرستان خبر داد .

به گزارش ایلنا از صومعه‌سرا، علی فتح‌اللهی در نشست تخصصی امروز خود با مدیرعامل آب‌وفاضلاب روستایی گیلان از نبود شبکه آب‌رسانی در ۳۷ روستای شهرستان صومعه‌سرا خبر داد و گفت: مردم این ۳۷ روستای شهرستان صومعه‌سرا از فقدان تاسیسات و لوله کشی آب شرب رنج می‌برند که حل این موضوع برای ما بسیار قابل اهمیت است.

فتح‌اللهی به عدم پرداخت بموقع حقوق و مطالبات آبداران روستاها اشاره  و تصریح کرد: عدم مطابقت درآمدها و وصول مطالبات آب روستایی با هزینه‌ها موجب زیان‌دهی این شرکت شده که به ضعف خدمات‌دهی و کیفیت آب می‌انجامد.

وی از آمادگی و همکاری دهیاران در شناسایی انشعابات غیرمجاز، خرابی کنتورها و وصول مطالبات در جهت بهبود کیفیت آب شرب خبر داد و افزود: دهیاران در حفاری‌ها، تعمیرات، خرید لوازم و... همواره به کمک اداره آب روستایی می‌شتابند ولی مشارکت هرچه بیشتر مردم میتواند تاثیر به‌سزایی داشته باشد.

فتح‌اللهی افزود: در تابستان و فصل گرما افت فشار آب بیشتر نمود می‌کند و این موضوع هم به شهرستان‌های همجوار بستگی دارد و هم به همکاری بیشتر مردم.

فرماندار صومعه‌سرا خاطر‌نشان کرد: ورود پیمانکاران خیّر در حوزه آب‌رسانی برای بازسازی شبکه‌های فرسوده و نیز احداث تاسیسات آب‌رسانی در روستاهای فاقد آب شرب یکی از ظرفیت‌های خوبی است که در شهرستان صومعه‌سرا در حال کلید خوردن است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.