حجت شعبانپور روز جمعه در این خصوص در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تاکنون تعداد اجساد یافت شده در اثر وقوع سیلاب به چهار نفر رسیده است.
وی با اشاره به قطع راه ارتباطی 70 روستا بدنبال وقوع سیلاب روز گذشته افزود: همچنین مقرر شد راه های جایگزین معرفی شوند و فردا نیز مشاور برای بازسازی راه اصلی در این محل حضور یابد .
وی تصریح کرد: همچنین مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی و شرکت برق موظف شدند برای وصل کردن هر چه سریعتر آب و برق این روستاها بکوشند.
شعبانپور بیان کرد: بنیاد مسکن نیز به عنوان معین حادثه انتخاب شده و هر دستگاه اجرایی نیز بایستی نماینده تام الاختیار خود را برای این حادثه معرفی کند.
وی یادآور شد: برای کشاورزانی که در پایین دست نیز مشکل داشتند تصمیم بر آن شد که جهاد کشاورزی برای آنها از طریق لوله آبرسانی کند.
وی تصریح کرد: در مجموع قرار شد هر یک از مدیران موضوعات و مشکلات حوزه های خود را بررسی و در جلسه ساعت 14 امروز با حضور مدیران به ریاست معاون عمرانی استاندار رسیدگی کنند.
عصر روز گذشته رگبار شدید به مدت 20 دقیقه موجب بوجود آمدن سیلاب و آب شستگی 800 متر از راه اصلی روستایی کاکرود از توابع رودسر و قطع ارتباط 60 روستا شد . بدنبال این باران شدید ؛ سیلاب علاوه بر راه ، چهار خانه روستایی و چندین خودرو واقع در بستر رودخانه را با خود برد.
7296 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.