به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان روز پنجشنبه در این آئین در فرمانداری آستارا گفت: خط ریلی آستارا-آستارا شرایط جدیدی در حوزه تجارت و اقتصاد این شهرستان ایجاد کرده است و بر اساس نوع نیاز، باید کسب و کارهای جدیدی در این منطقه مرزی شکل بگیرد.
علی اصغر جمشیدنژاد افزود: به واسطه خط ریلی، منافع ملی و اقتصادی نصیب مردم و پیوند محکمی بین ایران و کشورهای همسایه ایجاد خواهد شد.
وی اظهار کرد: مدیران دستگاه های اجرایی فرصت خدمتگزاری به مردم را غنیمت بدانند و جهت توسعه و آبادانی ایران اسلامی تلاش کنند.
فرماندار آستارا نیز در این آئین گفت: در طول یک سال و نیم گذشته حدود 27 انتصاب در دستگاه های اجرایی این شهرستان انجام و در تمام آنها از نیروهای بومی استفاده شده است.
یونس رنجکش افزود: جوان گرایی و استفاده از ظرفیت بانوان، مورد تاکید دولت و استانداری گیلان است و در این راستا قدم های چشمگیری در دستگاه های اجرایی آستارا برداشته شده است.
وی ادامه داد: وحدت رویه و تعامل مسئولان جهت توسعه آستارا ضروری است و باید از موقعیت این شهرستان در مسیر کریدور ریلی، برای توسعه زیرساخت های اشتغال استفاده شود.
امام جمعه آستارا نیز در این جلسه بر تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مردم توسط مسئولان دستگاه های دولتی تاکید کرد.
حجت الاسلام کاظم حافظ نیا گفت: مردم آستارا شایسته بهترین خدمات هستند و در صحنه های دینی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حضور دارند و مسئولان باید قدردان مشارکت مردم باشند.
وی از مسئولان استانی خواست، به شهرستان آستارا به جهت موقعیت ممتاز اقتصادی، مرزی و گردشگری توجه ویژه داشته باشند.
در ادامه این جلسه طی احکامی از سوی استاندار گیلان، سامان ساسانیان به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و کامبیز لقمانی مقدم به عنوان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری آستارا معرفی شدند و از تلاش های محمد مهدی مظفری و وحید پورحضرت معاونان سابق سیاسی و عمرانی تقدیر شد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.