رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت با اشاره به ساماندهی سگ‌های بلاصاحب در این شهر گفت: بارها در این باره صحبت شده اما تا کنون اقدام مشخصی در این زمینه انجام نشده است.

به گزارش ایلنا از رشت،فاطمه شیرزاد گفت: با توجه به اینکه شورا سیاستگذار پروژه های شهری است انتظار داریم شهرداری رشت نسبت به انجام برنامه های افتتاحیه و غیره به موقع اطلاع رسانی کند.

شیرزاد با انتقاد از برگزاری برنامه‌های افتتاحیه درباره برخی از پروژه‌هایی که قبلا به بهره برداری رسیده بودند افزود: اخیرا در اقدامی تامل برانگیز شاهد برگزاری افتتاحیه برای برخی از پروژه‌های شهرداری رشت هستیم که در گذشته به بهره‌برداری رسیده و در حال حاضر به طور فاز بندی مراحل تکمیلی آنها در حال انجام است. وی به راه اندازی درمانگاه هموفیلی اشاره کرد و گفت: بهره برداری از این پروژه نیازمند ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار بوده و متاسفانه تاکنون این مهم از سوی شهرداری رشت محقق نشده است.   شیرزاد با انتقاد از عقد قرار دادهای میلیونی برای برخی از مشاوران شهرداری رشت تصریح کرد: اخیرا قرار دادهایی برای مدت زمانی سه ماهه، ۶ ماهه و غیره با عنوان مشاور برای برخی از افراد در شهرداری رشت در حال انجام است  و این موضوع باید شفاف سازی شود. وی به پروژه‌های اولویت دار رشت اشاره کرد و گفت: احداث پارک آبی، ایجاد ایستگاه های اتوبوس، احداث سرویس های بهداشتی و غیره از جمله پروژه های اولویت دار شهر بوده که شهردار رشت نسبت به آنها بی توجه است.   رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا با اشاره به ساماندهی سگ های بلاصاحب در شهر رشت افزود: بارها در این باره صحبت شده اما تا کنون اقدام مشخصی در این زمینه انجام نشده است.   وی با بیان اینکه تلاش سازمان های مردم نهاد حامی محیط زیست و حیوانات قابل تقدیر است افزود: کار باید به کاردان سپرده شود و در حوزه ساماندهی سگ های بلاصاحب تا کنون اغماض‌هایی انجام شده و حفظ جان و امنیت مردم باید بیشتر مورد توجه باشد .   شیرزاد با تاکید بر اینکه شهرداری رشت در حوزه ساماندهی سگ های بلاصاحب دلسوزانه و به طور رسمی عمل کند بیان کرد: با هر گونه قرار داد غیر رسمی به شدت مخالف بوده و این مهم باید کاملا شفاف سازی و به طور قانونی عملیاتی شود.   وی به مشکلات مالی سازمان پسماند شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: شهردار رشت به دغدغه های مالی سازمان پسماند توجه کرده و مشکلات این حوزه را برطرف کند.  

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.