رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت از هزینه ۶۰ میلیاردی برای تجهیز سازمان آتش‌نشانی به خودروهای نیمه سنگین خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت،‌ رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای‌شهر رشت با اشاره به تحویل ۶ دستگاه خودروی نیمه سنگین به قیمت ۶۰ میلیارد ریال از سوی شرکت آلمانی به آتش‌نشانی شهرداری رشت گفت: این تعداد خودرو صبح امروز به ناوگان آتش‌نشانی شهرداری رشت اضافه شد.

 فاطمه شیرزاد اظهار کرد: رونمایی از ۶ دستگاه خودروی نیمه سنگین سازمان آتش‌نشانی شهرداری رشت به زودی انجام می‌شود.

وی با اشاره به مزیت‌های خودروهای جدید سازمان آتش‌نشانی بیان کرد: سهولت دسترسی به بافت‌های فرسوده شهری، تردد آسان در کوچه‌ها و معابر تنگ و باریک از جمله مزیت‌های این ۶ دستگاه خودروی نیمه سنگین است .

شیرزاد با تاکید بر توزیع عادلانه خدمات در ایستگاه‌های آتش‌نشانی رشت افزود: با تاکیدات کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر و پیگیری‌های مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری ۶ دستگاه خودروی نیمه سنگین که مدتی در منطقه آزاد انزلی استقرار یافته بودند به سازمان آتش‌نشانی تحویل داده شد.

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت با قدردانی از تلاش‌های پرسنل سازمان آتش‌نشانی شهرداری رشت گفت: یقینا تجهیز سازمان به امکانات مدرن موجب تقویت آنان زمان بروز حوادث و حریق شده و امیدوارم به زودی شرایط لازم به منظور ترخیص خودروی سنگین متعلق به سازمان آتش‌نشانی شهرداری رشت که در منطقه آزاد قرار دارد فراهم شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.