علی بزرگ بشر روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا بیان داشت: پس از چهار دهه مسابقات جام رمضان با شرکت 12 تیم و سه گروه از روستاها و شهرهای شرق گیلان نظیر رودسر ، لاهیجان ، شلمان ، سیاهکل و رودبنه در این شهرستان برگزار شده است .
وی خاطرنشان کرد: این مسابقات از ششم خردادماه جاری هر شب در سالن مهر اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان با حضور هیات والیبال ، کمیته مسابقات و سرپرستان تیم های شرکت کننده برگزار می شود.
به گفته بزرگ بشر، گروه های شرکت کننده در این مسابقات شامل تیم های سردار شفیعی رودسر ، دفترخانه لاهیجان ، چای ناطق ، رستوران بیرون بر گیلانه ، بادی اسپینر لاهیجان ، تک فیلتر سیاهکل، دهستان آهندان ، گروه سوم شهرداری شلمان ، فانوس دریایی امیر آباد، اسلامده ، قلی زاده و ارباستان است.
رئیس هیات والیبال لاهیجان افزود: جوایز نقدی ارزنده ای برای برندگان تیم های اول تا سوم در نظر گفته شده که در آخرین دوره این مسابقات در پایان ماه رمضان با اعلام نظر کمیته داوران اهدا خواهدشد.
وی خاطرنشان کرد: هیات والیبال لاهیجان از خانواده 2 هزار نفری تشکیل شده و مدت شش ماه است که در این شهرستان فعال است و طی این مدت در مسابقات و جام های مختلف استانی شرکت کرده و آمادگی دارد در سال های آینده در مسابقات کشوری حضور یابد.
شهرستان لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
6029 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.