مهتاب سردی روز سه شنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: حانیه وفایی و حانیه جودی وش از آستارا به دلیل عملکرد خوب در آزمون استانی فریزبی بین حدود 100 بانوی ورزشکار، برای حضور در مسابقات انتخابی فریزبی ملی انتخاب شدند.
وی افزود: این مسابقات از چهارم تا هشتم اسفندماه جاری در شهرستان بوشهر برگزار خواهد شد و رشته فریزبی زیرمجموعه فدراسیون ورزش های همگانی است و در این بازی، 2 تیم هفت نفره با پرتاب دیسک و عبور از دروازه، با هم رقابت می کنند.
** آمادگی آستارا برای میزبانی المپیاد ورزش های همگانی
رئیس هیات ورزش های همگانی آستارا در جلسه هماهنگی المپیاد ورزش های همگانی در اداره ورزش و جوانان این شهرستان گفت: این المپیاد در دوم اسفند ماه با شرکت حدود 200 ورزشکار در رشته های والیبال، طناب کشی، داژبال (وسطی)، پنالتی هدفمند، فریزبی، بسکتبال، دارت و هفت سنگ، به صورت مجزا برای آقایان و بانوان در سالن ولایت آستارا برگزار خواهد شد.
داوود دوستدار افزود: هدف از این المپیاد، مشارکت مردم و ترویج فرهنگ ورزش همگانی است و شورای ورزش و مسئولان آستارا از برگزاری آن حمایت می کنند.
وی تصریح کرد: حدود 30 رشته ورزشی زیرمجموعه هیات ورزش های همگانی آستارا فعال است و برگزاری این المپیاد، فرصتی برای شناساندن این رشته ها به علاقمندان است.
در بهمن ماه گذشته، دومین المپیاد ورزش های رزمی ایران و جمهوری آذربایجان موسوم به آستارا-آستارا در این شهرستان برگزار شد.
شهرستان آستارا در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و سه هزار و 500 ورزشکار در آن ساماندهی شده است.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.