به گزارش خبرآنلاین لرستان، اولین المپیاد ورزش های همگانی با حضور پر شور عموم مردم در بین بانوان در هفت رشته "داژبال، پنالتی هدف، طناب زنی، طناب کشی، مچ اندازی، دارت، والیبال" با حمایت مالی شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر انجام پذیرفت و در پایان به برندگان احکام قهرمانی و هدایای بهداشتی-دارویی اهدا شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان چگنی در افتتاحیه این مسابقات بر لزوم شرکت همه اقشار در فعالیت های ورزشی تاکید کرد و گفت: باید عموم مردم در زمینه ورزش بیشتر فعالیت کنند و همکاری لازم را با هیاتهای ورزشی شهرستان داشته باشند.

رحمان حیدری افزود: این المپیاد با هدف بالابردن سطح سلامت جسم و روح افراد جامعه برگزار شده و تلاش می کنیم این برنامه ها استمرار داشته باشد.

وی ضمن تشکر از توجه شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر به ترویج فرهنگ ورزش و سلامت در شهرستان چگنی ادامه داد: همکاری و حضور بخش خصوصی در کنار جامعه ورزش و حمایت آحاد جامعه و ورزشکاران از بخش های خصوصی و شرکت های بومی استان باعث تقویت این بخش و کارآفرینی بیشتر در استان می شود.

حیدری از برگزاری این المپیاد در بخش آقایان در روز شنبه ساعت 9 صبح در سالن سفید کوه شهر سراب دوره در تمامی رشته های فوق خبر داد و عموم آقایان در سطح شهرستان در همگی رده های سنی را به شرکت در این المپیاد دعوت کرد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 857860
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.