به گزارش خبرنگار ایرنا، علی باستی روز دوشنبه در مراسم معارفه خود در پارک علم و فناوری گیلان در رشت با اشاره به افزون بر 16 هزار مترمربع فضای کالبدی در پارک علم و فناوری استان افزود: در کنار این نقاط قوت، مواردی هست که بایستی تقویت شود.
وی با بیان اینکه بایستی استفاده بیشتری از ظرفیت شورای پارک علم و فناوری برده و از خرد جمعی بهره مند شویم، اظهار کرد: باید نبود صندوق پژوهش و فناوری را در استان راه اندازی کنیم.
رئیس پارک علم و فناوری گیلان تقویت ارتباطات برای استفاده از ظرفیت های علمی و دانشگاهی را مهم دانست و با اشاره به مزیت های استان و مهم دانستن این فرصت ها تصریح کرد: گردشگری، شیلات، نفت، زیتون، انرژی های نو و منطقه آزاد بندرانزلی از جمله مزیت های استان هستند که لازم است مورد توجه قرار دهیم.
باستی در ادامه سخنانش بیان داشت: پنج فصل را برای پارک علم و فناوری گیلان شامل توسعه در زمینه های زیرساخت های پارک، نیروی انسانی، منابع مالی، پژوهش و فناوری ، مشارکت و همکاری ملی و بین المللی و توسعه نظام علمی و فناوری بومی را پیشنهاد می کنم.
مراسم تکریم و معارفه رئیسان سابق و جدید پارک علم و فناوری استان گیلان امروز با حضور مسعود برومند معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در رشت برگزار شد.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.