به گزارش خبرنگار ایرنا؛ جواد معیتی روز یکشنبه در بازدید از مراحل پایانی طرح هدایت آب های سطحی در شهرک عباس آباد آستارا افزود: بارش ها و آبگرفتگی های پاییزی و زمستانی باعث کندی تردد و رنجش اهالی این شهرک می شد و برای ساخت کانال ها، جوی ها و پازل بندی معابر آن، 6 میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه شده است.
وی ادامه داد: زیرسازی و آسفالت معابر این شهرک نیز به مساحت 9 هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 600 میلیون ریال آغاز شده است و در هفته دولت امسال تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.
شهرک عباس آباد بندر آستارا با اندکی فاصله از مرکز این شهرستان، در حاشیه محور آستارا-تالش قرار دارد و اهالی آن از آبگرفتگی مکرر معابر گلایه می کردند.

** دوره مربیگری آمادگی جسمانی بانوان در آستارا برگزار شد
رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: دوره مربیگری درجه سه آمادگی جسمانی بانوان با آزمون های تئوری و عملی و با شرکت 35 نفر به مدت پنج روز در سالن ورزشی انقلاب آستارا برگزار شد.
وحید خاصی پور افزود: دو سرعت و استقامت، پرش روی مانع و جابجایی وزنه از بخش های مختلف این دوره بود و از سوی هیات ورزش های همگانی استان گیلان، به شرکت کنندگان گواهینامه اعطا خواهد شد.
وی اظهار کرد: کمیته آمادگی جسمانی جزو 20 کمیته فعال هیات ورزش های همگانی آستاراست و علاقه مندان زیادی دارد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است و سه هزار و 500 ورزشکار در آن فعالیت می کنند.
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.