رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: در رقابت های فوتبال ساحلی در طرح سالمسازی سفیر امید این شهرستان، تیم آستارای جمهوری آذربایجان با نتیجه هفت بر چهار، تیم آستارای ایران را شکست داد.
وحید خاصی پور افزود: در رقابت های کشتی ساحلی نیز که در همان محل برگزار شد، 20 ورزشکار با یکدیگر رقابت کردند و تیم کشتی آستارای ایران با نتیجه هفت بر سه، بر آستارای جمهوری آذربایجان غلبه کرد.
وی بیان داشت: در مسابقات کیک بوکسینگ نیز 14 ورزشکار در سالن ورزشی تختی با هم به رقابت پرداختند که تیم آستارای ایران با نتیجه پنج بر 2، آستارای جمهوری آذربایجان را شکست داد.
به گفته خاصی پور ، در رقابت های کاراته نیز 136 رزمی کار در سالن انقلاب با هم رقابت کردند و تیم های آستارای ایران با 64 امتیاز، لنکران جمهوری آذربایجان با 60 امتیاز و شهرستان رشت با 57 امتیاز به ترتیب عنوان های اول تا سوم را کسب کردند.
نخستین دوره المپیاد ورزشی آستارا - آستارا از پنجشنبه گذشته به مدت 2 روز در آستارای ایران آغاز شد. این شهرستان پیش از این، میزبان مسابقات بین المللی کیوکوشین کاراته نیز بود.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت و سه هزار و 500 ورزشکار ساماندهی شده در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.