رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا شامگاه جمعه در آئین اختتامیه این مسابقات در سالن ورزشی انقلاب آستارا به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس مجوز فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران و شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان، مسابقات بین المللی کیوکوشین کاراته سبک UFK در رده های سنی مختلف با شرکت 283 ورزشکار در 87 وزن و در بخش مردان و زنان در قالب تیم های ایران الف، ایران ب، جمهوری آذربایجان، عراق و افغانستان برگزار شد.
وحید خاصی پور اضافه کرد: ورزشکاران در این مسابقات در 2 بخش کاتا و کومیته رقابت کردند و تیم ایران الف به مقام نخست دست یافت و تیم های جمهوری آذربایجان و عراق به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم ایستادند.
وی ادامه داد: قضاوت این مسابقات برعهده 20 داور با درجه ملی و بین المللی بود و آستارا میزبان خوبی برای اینگونه تورنمنت های بین المللی است.
خاصی پور بیان کرد: غفور نصیری رئیس هیات کاراته آستارا، نایب رئیس اتحادیه کیوکوشین کاراته ایران و آسیاست و از این ظرفیت در آینده برای برگزاری مسابقات بین المللی دیگر در آستارا استفاده خواهیم کرد.
خاصی پور در خصوص سابقه برگزاری مسابقات ورزشی بین المللی در شهرستان آستارا گفت: پیش از این در سال های گذشته یک مسابقه بین المللی کشتی به مناسبت روز جهانی کودک، سه مسابقه بین المللی جام صلح و دوستی در رشته کیک بوکسینگ و چهار مسابقه بین المللی کیوکوشین کاراته در آستارا برگزار شده است.
اهدای حکم قهرمانی و مدال به نفرات برتر و کاپ به تیم های اول تا سوم از دیگر بخش های آئین اختتامیه این مسابقات بود که با حضور رییس فدراسیون کاراته جمهوری آذربایجان و رئیس فدراسیون بین المللی کیوکوشین کاراته برگزار شد.
این رقابت ها از ظهر دیروز (جمعه) شروع شده بود.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و سه هزار و 500 ورزشکار در این شهرستان ساماندهی شده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.