به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین در خطبه های نماز سیاسی و عبادی جمعه این هفته شهرستان با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: استقرار سفارت آمریکا در بیت المقدس از جمله مواردی است که جهان اسلام متاسفانه تا کنون واکنش قاطع و جدی نشان نداده اند اما از نظر جمهوری اسلامی امری محکوم است.
وی با اشاره به خروج آمریکا از برجام افزود: خروج آمریکا از برجام بیانگر آن است که مذاکره با آمریکا هیچگاه ثمری نداشته و مقابه با استکبار و ثبات قدم مردم و مسئولان به رهبری ولی فقیه در راه ایستادگی در برابر آمریکا و هم پیمانانش ، همواره کارگشا بوده است.
حجت الاسلام شمس الدین با اشاره به وضعیت حساس کنونی ایران تاکید کرد: امروز کشور در شرایط حساسی قرار دارد و نیازمند وحدت رویه در عملکرد مردم و مسئولان هستیم.
وی با بیان اینکه بر اساس فرمایشات رهبری اروپاییان هم قابل اعتماد نیستند، تصریح کرد: خروج آمریکا از برجام و شرارت های رژیم کودک کش صهیونیستی در روزهای اخیر و همچنین انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس، از توطئه های از پیش تعیین شده و برنامه ریزی برای انحراف افکار جوامع بین المللی به سمت این موضوعات است.
امام جمعه بندرانزلی با اشاره به اتحاد همه جانبه مردم میهن اسلامی در برابر توطئه های استکبار جهانی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تاکید کرد: اظهار بی اعتمادی به دولت های اروپایی که مقام معظم رهبری گفتند، بر اساس واقعیات موجود است و مسئولان نیز باید با تاسی از رهبر معظم انقلاب مراقب باشند که فریب اروپاییان را نخورند.
وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل در بندرانزلی از جمله دانشگاه هایی است که علاوه بر فعالیت چشمگیر، دستاوردهای علمی و همچنین کسب درآمد و عواید مناسبی که می تواند به شهر بندرانزلی برسد، مورد بی توجهی مسئولان دانشگاه آزاد استان قرار گرفته است.
وی با اشاره به برخی شنیده ها مبنی بر انتقال این دانشگاه به مرکز استان گفت: به دانشگاه آزاد استان اخطار می کنم از انتقال این دانشگاه به مرکز استان اجتناب کند.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.
7471 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.