رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: این دانشگاه طی دو سال اخیر مسیر پر فراز و نشیبی را طی کرد تا توانست از روزمرگی که دچار آن شده بود، رهایی یابد.

به گزارش ایلنا از رشت، شاهرخ یوسف‌زاده چابک رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید دفتر نهاد دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی دو سال اخیر مسیر پر فراز و نشیبی را طی کرد تا توانست از روزمرگی که دچار آن شده بود رهایی یابد.

وی ادامه داد: در سال 95 با برنامه ریزی استراتژیک و برنامه راهبردی، یک چشم انداز برای 10 سال آینده دانشگاه پیش بینی شد که هم اکنون دو سال از آن طی شده است و دانشگاه در این مدت کوتاه توانست مقوله ارتقای فرهنگ سازمانی در دستور کار خود قرار دهد .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، خاطرنشان کرد: مسایل مربوط به حوزه های فرهنگی در دانشگاه بسیار مهم و حایز اهمیت است و در این خصوص بزرگترین جشنواره قرآنی در آینده نزدیک به میزبانی این دانشگاه برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اظهار داشت: در این مدت، دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه در حوزه دانشجویی و اعضای هیات علمی شرایط ویژه‌ای را تجربه کرد و در این مدت توانست یک فضای آرام توام با هم دلی بین دانشجویان و اساتید ایجاد کند که در نوع خود بی نظیر است.

 یوسف زاده یادآور شد: با تعامل و همکاری معاونت فرهنگی و دفتر نهاد دانشگاه، شورای صنفی دانشجویان شکل گرفت و یک رضایت درونی برای دانشجویان ایجاد شد و یک فضای دوستی و ارتباط نزدیک در بین اساتید ایجاد شد که در برنامه های هم اندیشی اساتید مشهود بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.