به گزارش خبرنگار ایرنا فرماندار آستارا عصر پنجشنبه در جلسه شورای ایثارگران در فرمانداری این شهرستان گفت: فضای حرم شهدای گمنام برای ایجاد موزه دفاع مقدس و روایت خاطرات جانفشانی رزمندگان اسلام، مناسب است و دستگاه های متولی امر در این رابطه اقدام کنند.
یونس رنجکش افزود: اگرچه بنیاد شهید و امور ایثارگران به خانواده های شاهد و ایثارگر رسیدگی می کند، اما مشارکت اداره های دیگر در این راستا ضروری است و مسئولان به امضای خود در صورتجلسه های مشارکت با بنیاد شهید پایبند باشند.
حجت الاسلام اصغر ابراهیمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آستارا نیز در این جلسه با شرح برخی از مشکلات خانواده های شاهد و ایثارگر این شهرستان، تقویت همکاری دستگاه های اداری با این بنیاد را برای رسیدگی به مشکلات جامعه هدف خواستار شد.
سرهنگ بهزاد قنبری جانشین سپاه ناحیه آستارا نیز در این جلسه از فعال شدن ستاد بزرگداشت سوم خرداد در این شهرستان خبر داد و اداره های مختلف را به همکاری با این ستاد برای برگزاری باشکوه برنامه های سالروز سوم خرداد فتح خرمشهر فرا خواند.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و 166 شهید، 71 آزاده و 615 جانباز را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.
7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.