به گزارش خبرنگار ایرنا دبیر انجمن والیبال کارگران کشور، عصر جمعه در آئین اختتامیه این مسابقات گفت: بعد از 2 روز رقابت تیم های استان های تهران، قزوین، کرمان، خوزستان، لرستان، گیلان و اردبیل، تیم های سرخ آبی گلستان، احیای سلامت تهران و املاک پیمان چابکسر به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.
حمید حق بین افزود: در دیدار رده بندی، تیم املاک پیمان چابکسر با نتیجه سه بر صفر بر کارگران گیلان و در دیدار نهایی، تیم سرخ آبی گلستان با نتیجه سه بر صفر بر احیای سلامت تهران غلبه کرد.
وی بیان کرد: چهره های ملی والیبال کارگران کشور نظیر یوسف دوبنده و امیر شوشتری زاده در این مسابقات حضور داشتند و این رقابت ها به صورت مستقیم از شبکه های ورزش و باران سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.
به گفته حق بین، آستارا برای نخستین بار میزبان مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور بود و امیدواریم در سال های آینده با حمایت دستگاه های متولی، این مسابقات از سطح کیفی خوبی برخوردار شود.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت و 18 و نیم کیلومتر نوار ساحلی، در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و سه هزار و 500 ورزشکار در 35 هیات ورزشی آن فعالیت می کنند.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.