به گزارش خبرنگار ایرنا، ساختمان جدید مرکز آموزشی و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری در زمینی به مساحت 420 متر مربع اهدایی از سوی خانواده زنده یاد مهدی زادبخش افتتاح شده که در 2 نوبت صبح و عصر به فعالیت می پردازد.
مدیر مرکز آموزشی و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری زنده یاد مهدی زادبخش به خبرنگار ایرنا بیان داشت: این مرکز توسط آموزش و پرورش ناحیه یک رشت به ابزار و تجهیزات ویژه آموزشی و توانبخشی با اعتباری بالغ بر 20 میلیون تومان تجهیز شده است.
علیرضا یاوری خاطرنشان کرد: در این مرکز دانش آموزان پایه اول تا ششم ابتدایی که به لحاظ هوشی مشکلی ندارند اما دارای مشکلاتی از جمله شناختی، حافظی، ادراکی ، شنیداری و دیداری هستند، تحت آموزش های ویژه قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه دانش آموزان دارای مشکلات یاد شده از سوی معلمان در واحدهای آموزشی عادی شناسایی و به این مرکز معرفی می شوند، اضافه کرد: در این مرکز به طور میانگین سالانه 470 دانش آموز از آموزش های لازم برخوردار خواهند شد.
وی یادآور شد: دانش آموزان معرفی شده به این مراکز به صورت متفاوت در مواردی از جمله خواندن و نوشتن دچار مشکل هستند که بین 15 تا 16 جلسه از آموزش های لازم برای برطرف شدن مشکلاتشان برخوردار می شوند.
استان گیلان دارای بیش از 370 هزار دانش آموز است.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.