سلیمان مام عزیری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این همایش استانی 10 اسفند امسال با حضور پژوهشگران چهار استان زنجان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان در سالن فرهنگسرای سیمرغ برگزار می شود.
وی ادامه داد: 10 اثر برتر ارسال شده در روز برگزاری همایش توسط صاحبان مقاله ها ارائه و علاوه بر آن، به صورت کتابچه چاپ و در اختیار پژوهشگران علوم رفتاری قرار می گیرد.
وی در خصوص محورهای اصلی همایش گفت: راهکارهای تقویت شایستگی های اعتقادی، اخلاقی، فردی و گروهی مدیران و معلمان در موضوع پژو هش های مدرسه ای، نقش مشارکتی خانواده در تحقق هدف های برنامه های درسی، توانمند سازی دانش آموزان مناطق محروم برای اجرای سند تحول بنیادی، زمینه ها و شیوه های کارآمدی شوراهای درون مدرسه ای، شیوه های مناسب سازی فضای فیزیکی آموزشی و تربیتی با نیازهای ویژه و تفاوت دانش آموزان و زمینه ها و شیوه های بهینه استفاده از دانش و تجربه نخبگان و پیشکسوتان آموزش و پرورش در قالب روایت پژوهشی از جمله محورهای اصلی همایش به شمار می رود.
به گزارش ایرنا در شهرستان بوکان 500 معلم با مدرک کارشناسی ارشد و 50 معلم در مقطع دکتری مشغول تدریس در مدارس شهرستان بوکان هستند.
در شهرستان بوکان 324 آموزشگاه با یکهزار و 625 کلاس درس وجود دارد که در آن 41 هزار و 64دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول تحصیل هستند.
شهرستان بوکان با 251 هزار دانش آموز در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
7510/3093/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.