جمیل غریب روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد، 35 اثر دانش آموزی و 25 اثر فرهنگی در رشته های سخنوری، مقاله پژوهشی، شعر، داستان نویسی، خوشنویسی، عکاسی، نقاشی، سرود همگانی و وبلاگ از استان گیلان به مرحله کشوری راه یافت.
وی با بیان این که برای شرکت در پرسش مهر رییس جمهوری، 200 هزار پرششنامه ویژه اولیاء دانش آموزان در مدارس استان گیلان توزیع شد، بیان داشت: در مجموع 160 هزار پاسخ دریافت کرده ایم.
وی با بیان این که اسامی برگزیدگان مرحله کشوری تا پایان سال تحصیلی جاری اعلام می شود، اظهار کرد: برترین های استانی و کشوری در مراسم هایی تجلیل می شوند.
رئیس جمهوری در پرسش مهر 18 در آغاز سال تحصیلی 97 - 96 از دانش آموزان سؤال کرد که چگونه باید در محیط مدرسه تحمل و احترام به افکار دیگران و اخلاق و ادب را تمرین کنیم.
علاقمندان برای پاسخگویی به سووال رئیس جمهوری می توانستند در رشته های پژوهشی، شعر، داستان نویسی، سخنوری، وب نوشت، گرافیک، طراحی، نقاشی، خوشنویسی، فیلم کوتاه، نمایشنامه نویسی و سرود همگانی آثار می دادند.
در سال تحصیلی گذشته، در پرسش مهر رئیس جمهوری، 35 هزار از دانش آموزان گیلانی شرکت کردند که از این تعداد، 86 اثر به مرحله کشوری راه یافت و 10 اثر نیز در این مرحله حائز رتبه شد.
بیش از 375 هزار دانش آموز در استان گیلان تحصیل می کنند.
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.