رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سه تکواندو کار از گیلان در قالب تیم های ملی بانوان و آقایان در این دوره از رقابت ها حضور یافتند که در نهایت موفق به کسب 2 مدال طلا و یک مدال نقره شدند.
محسن سترگی افزود: بر این اساس آرمین هادی پور در وزن 54- کیلوگرم در تیم ملی (الف) حضور داشت که موفق شد برابر تمامی حریفان خود پیروز شده و عنوان قهرمانی و مدال طلای این مسابقات را کسب کند.
وی بیان کرد: همچنین طیبه پارسا به همراه تیم ملی (الف) ، در وزن 57- کیلوگرم با حریفان خود به رقابت پرداخت که در نهایت توانست بر تمامی رقبای خود غلبه کرده و با کسب مقام قهرمانی ، مدال طلای این مسابقات را بر گردن بیاویزد.
رئیس هیات تکواندو استان گیلان اضافه کرد: فاطمه مداحی نیز که به همراه تیم ملی(الف) بانوان در این مسابقات حضور یافت ، در وزن 46- کیلوگرم به مصاف رقبای خود رفت و فقط با شکست برابر فاطمه آقابیگلو، موفق به کسب مدال نقره و مقام نایب قهرمانی شد.
بیست و نهمین دوره مسابقات بین الملی تکواندو جام فجر در بخش آقایان و دهمین دوره این مسابقات در بخش بانوان به مدت 2 روز به میزبانی کرج برگزار شد که در نهایت در هر دو بخش، با قهرمانی تیم های ملی تکواندو ایران پایان یافت.
در رقابت های بین المللی تکواندو جام فجر ، 2 تیم از ایران با تیم هایی از کشورهای جمهوری آذربایجان ، افغانستان ، پاکستان ، روسیه ، سوریه و هندوستان در سالن ورزشی انقلاب کرج به رقابت پرداختند.
مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر ایران، G1 محسوب می شود و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.