به گزارش ایرنا، وارطان قهرمانیان روز یکشنبه در دومین روز از رقابت های بیست و نهمین رقابت های جام بین المللی فجر به میزبانی البرز در گفت وگو با خبرنگاران، افزود: برنامه ریزی دقیق مسئولان ایرانی موجب شده تا این کشور بر کره جنوبی غلبه و به نظر بنده، در زمان حاضر ایران حرف اول را در این رشته ورزشی می زند.
وی با اشاره به حضور ارمنستان در این رقابت ها اظهار داشت: به خوبی می دانستیم که رقابت های حساسی را در پیش رو داریم و با 5 تکواندو کار و یک مربی در مسابقات جام فجر شرکت کردیم.
قهرمانیان گفت: رقابت های جام فجر در سطح فنی بسیار خوبی در حال برگزاری است ، تیم هایی چون اتریش و فرانسه که سال های قبل در این مسابقات حضور داشتند، امسال با توجه به آغاز تورنمنت های اروپایی از هفته آینده در رقابت های جام فجر غایب بودند.
وی با اشاره به داوری های جام فجر خاطر نشان کرد: وجود داوران ایرانی و خارجی، سطح قضاوت ها را بی نقص کرده بود و میزبانی ایران و استان البرز نیز مثل همیشه مناسب بود.
بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر در بخش مردان و دهمین دوره این مسابقات در بخش زنان با حضور 187 تکواندوکار از روز شنبه به مدت 2 روز در سالن انقلاب شهر کرج در حال برگزاری است.
در این دوره از رقابت ها، 20 تیم از کشورهای عراق، ایران، افغانستان، لبنان، ارمنستان، پاکستان، تاجیکستان، روسیه، سوریه، قزاقستان، عمان و هند شرکت دارند.
در بخش زنان، تیم ایران توانست، عنوان قهرمانی دهمین دوره مسابقات بین المللی جام فجر را کسب کند.
ایران با کسب 56 امتیاز قهرمان شد و تیم های آذربایجان و افغانستان نیز به ترتیب مقام دوم و سومی را کسب کردند.
همچنین رقابت های تکواندو باشگاه های آسیا در روزهای 3و 4 اردیبهشت، با حضور ناظر فنی فدراسیون جهانی به میزبانی البرز برگزار می شوند.
استان البرز دارای 37 هزار و 854 تکواندو کار در گروه های مختلف سنی است.
7414/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.