فرماندار صومعه سرا گفت: نقش اساسی در اجرای طرح‌ها ترغیب و مشارکت مردم توسط بخشداران و شوراهای بخش و دهیاران است.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، علی فتح اللهی در کمیته فنی کارگروه بررسی طرح های بوم گردی گفت : هدف از برقراری مستمر این جلسات انعکاس برنامه ها و اهداف دولت و برداشتن گام‌های موثر در عمران و آبادانی شهرستان است.

وی همچنین ادامه داد : نقش اساسی در اجرای طرح ها ترغیب و مشارکت مردم توسط بخشداران و شوراهای بخش و دهیاران است که نسبت به شناسایی مکانهای مورد نظر با توجه به سهمیه شهرستان همکاری لازم را معمول دارند.

وی گفت: با توجه به محدودیت هایی که در بحث تالابها مطرح شده نسبت به استفاده از آب بندانها و  طرح آن در جلسات آینده نیز اشاراتی داشتند.

فتح اللهی در ادامه به عدم دریافت  هزینه های کارشناسی اشاره کرد و افزود : اکنون که تعداد جامعه هدف ما مشخص و شناسایی شده باید نسبت به  تسریع در انجام فرایندها تلاش بیشتری کنیم.

فرماندار در پایان از مدیران میراث فرهنگی و بنیاد مسکن خواستندنسبت به ابهامات و سئوالاتی که برای مردم مطرح است، تخصصی تر در این کارگروه پیشرفته و در هر ساعتی از شبانه روز پاسخگوی مردم باشند.

وی همچنین تاکید کرد بخشداران گزارش و جمعبندی جلسات برگزار شده در راستای این کارگروه را در جلسه بعدی طرح کرده و بصورت جدی پیگیر این مصوبات باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.