علی خودکار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به آغاز به کار ستاد خدمات سفر از ابتدای اسفندماه سال گذشته و واگذاری مسئولیت کنترل بازار بر عهده اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان از سوی فرماندار انزلی، کنترل و بازرسی اصناف مختلف در دستور کار این اداره قرار گرفت.
وی با اشاره به انجام گشت های مشترک موردی و مستمر با نیروی انتظامی، اداره تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف افزود: در طرح ستاد خدمات سفر نوروزی از اول اسفند تا 15 فروردین، سه هزار 692 مورد بازرسی از طرف صنوف مختلف شهرستان انزلی صورت گرفت که یک هزار و 16مورد مربوط به ایام نوروز امسال بود.
خودکار یادآور شد: 171 متخلف صنفی از آغاز طرح خدمات سفر نوروزی در حالی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شد که 50 مورد از این تخلفات در ایام نوروز صورت گرفته بود.
وی تخلفات ثبت شده در واحدهای صنفی بندرانزلی را درخصوص گرانفروشی، کم فروشی، درج نشدن قیمت، تداخل صنفی و عدم اخذ پروانه کسب عنوان کرد.
خودکار یادآور شد: بر اساس آمار موجود میزان تخلفات صنوف مختلف شهرستان بندرانزلی در نوروز امسال در مقایسه با سال گذشته حدود 27 درصد کاهش یافت.
وی با اشاره به توزیع 2 تن آرد بین نانوایان کشیک شهرستان در ایام نوروز گفت: با برپایی نمایشگاه بهاره از 17 اسفندماه سال گذشته به مدت 2 هفته، علاوه بر توزیع کالا و ارزاق عمومی مانند آجیل ، خشکبار ، پوشاک ، مرغ و گوشت منجمد و سایر کالاهای مورد نیاز شب عید، 27 تن سیب و پرتقال با قیمت مصوب دولتی بین مردم توزیع شد.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و به دلیل دارا بودن مواهب الهی و طبیعی همچون دریا و تالاب بین المللی و جاذبه های گردشگری و تاریخی، هرساله در ایام سفرهای نوروزی و تابستانی مقصد سفر مسافران بسیاری از سراسر کشور است.
7471 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.