سخنگوی باشگاه سپیدرود رشت روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این دو تیم عصر شنبه هفته آینده 18 فروردین در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف هم می روند.
فرهاد خراسانی ادامه داد: با توجه به شرایط جدول و وضعیت تیم فوتبال سپیدرود رشت در جدول رده بندی، این تیم در بازی های خارج از خانه نیز نیاز به کسب امتیاز دارد تا شانس خود را برای ماندن در لیگ برتر افزایش دهد.
وی افزود: گرچه ذوب آهن اصفهان تیم بسیار قدرتمندی است که از بازیکنان و کادرفنی خوبی تشکیل شده و این تیم نیز نیاز به پیروزی دارد، اما کادرفنی و بازیکنان سپیدرود رشت مصمم هستند با ارایه یک بازی زیبا ، از این مسابقه امتیاز کسب کنند.
سخنگوی باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: خوشبختانه تیم فوتبال سپیدرود رشت با پیروزی برابر پارس جنوبی جم که در هفته بیست و ششم کسب کرد ، با روحیه خوب به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان می رود.
تا پایان هفته بیست و ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور، تیم ذوب آهن اصفهان با کسب 45 امتیاز در مکان دوم و تیم سپیدرود رشت نیز با کسب 26 امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور (جام خلیج فارس) ، 16 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم رقابت می کنند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.