مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت گفت: مجموعه شهرداری رشت با ۱۳ مدیر ارشد و ۲۲۱ مدیر میانی در ایام نوروز در دو شیفت به خدمت رسانی به شهروندان پرداخت.

به گزارش ایلنا از رشت، فاطمه قدیمی گفت: همزمان با شروع سال جدید و به منظور خدمت رسانی مطلوب‌تر به شهروندان و گردشگران، مجموعه شهرداری رشت در دو شیفت فعال بود.

قدیمی افزود: بر این اساس شیفت صبح شهرداری از ساعت ۸ الی ۱۴ و شیفت عصر از ساعت ۱۴ الی ۲۰ در راستای خدمت رسانی به شهروندان فعالیت کرد.

وی افزود: با تاکید مسعود نصرتی شهردار رشت در خصوص تلاش برای عدم وقفه در ارائه خدمات در روزهای تعطیل و غیر تعطیل نوروزی، خدمت رسانی بی وقفه به شهروندان در دو شیفت کاری با ۱۳ مدیر ارشد و ۲۲۱ مدیر میانی در دستور کار قرار گرفت.

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت تصریح کرد: در این ایام ۱۳ مدیر ارشد به عنوان جانشین شهردار در نوروز هر کدام در دو کشیک فعال بودند و با حضور در اتاق کشیک مدیران شهرداری در ساختمان ساعت، به رصد و مدیریت عملکرد حوزه های مختلف پرداختند.

وی افزود: این اقدام شهرداری رشت همچنین با مشارکت ۲۲۱ مدیر میانی در سازمان ها، مناطق و مدیریت ها در ۱۶ حوزه عملکردی همراه بود و این مدیران در حوزه عملکردی مربوطه به ارائه خدمات پرداختند.

وی ادامه داد: شرح وظایف حوزه های مختلف پیش از تعطیلات نوروزی به مدیران ابلاغ شد و حوزه های عملکردی با ارائه لیست کشیک تا امروز نسبت به خدمات رسانی بی وقفه در ایام نوروز اقدام کردند.

قدیمی خاطرنشان کرد: شهرداری رشت ارائه خدمات مطلوب را از جمله وظایف ذاتی خود می داند و در راستای رضایتمندی شهروندان و افزایش سطح خدمات توان خود را به کار بسته است تا خللی در خدمات ایمنی و آتش نشانی، پسماند، حمل و نقل، نگهداشت پارک‌ها و... به وجود نیاید و همچنین با برگزاری جشنواره ها و اقدامات فرهنگی و ... فضایی متناسب با ایام نوروز برای شهروندان و گردشگران فراهم شود.

وی بیان داشت: فعالیت های جایگاه CNG و پایانه ها و سایر حوزه ها نیز علیرغم حضور تعداد قابل توجهی از گردشگران و مسافران بدون هیچ وقفه ای تداوم یافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.