نونهالان رودسری در قالب یک نامه ایده ها و پیشنهادات خود را در زمینه برخی مشکلات شهرستان به فرماندار رودسر ارسال کردند.

به گزارش ایلنا از رودسر، یکی از اقدامات موثر در جذب و ارتقای روحیه ایده پردازی و نوآوری در بین دانش‌آموزان و دانشجویان بسترسازی مناسب و ایجاد فضا برای بیان نظرات این قشر است .

پس از نشست ایده‌های خلاق فرماندار رودسر با نونهالان، این فضا برای آنان ایجاد شد و توانستند نظرات خود را در قالب یک نامه برای دکتر وارسته تنظیم و ارسال کنند.

به گفته وارسته فرماندار رودسر ؛ برای پرورش مدیران آینده و برای ساختن آینده ای نو و پویا باید از ایده‌های نونهالان و نوجوانان و جوانان در رده های مختلف سنی استفاده کنیم .

وی تاکید کرد:بهترین زمان برای پرورش ذهن خلاق سن ۶ سالگی است که با برگزاری چندین نشست تخصصی با نونهالان مدارس مختلف و دانش بنیان این فضا ایجاد شده و اکنون بی آنکه نظری بخواهیم؛ پیشرفت شهرستان رودسر دغدغه آنان شده و در قالب نامه نظرات خود را برای ما می‌فرستند تا با پالایش و بررسی و برنامه‌ریزی آن ایده ها را بپرورانیم و در یک زنجیره فکری متصل از نونهالان به دانش‌آموزان و دانشجویان آن نظرات را تقویت ببخشیم و به مرحله اجرا درآوریم .

وارسته با اشاره به اینکه نهادینه سازی این امر که مدیران باید از جوانان و خلاقان جامعه ایده بگیرند مهم است و افزود : این طرح برای اولین بار در سطح کشور در رودسر آغاز شده است و انتظار است با حمایت های مدیران شهرستانی و حتی استانی نسبت به ارتقا آن در سطح کشور اقدام شود.

2

1

 

3

4

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.