مهدی ولی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 12 هزار و 445 نفر نیز از خدمات تیم سحاب جمعیت هلال احمر بهره مند شدند.
وی اظهار داشت: تیم های سحاب (دوچرخه سوران امداد رسان) در 9 شهرستان استان گیلان با دوچرخه در حال گشت زنی و امداد رسانی هستند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان بیان داشت: از ابتدای اجرای طرح ایمنی و سلامت هلال احمر تاکنون بیش از 245 هزار و 385 نفر نیز از این طرح بهره مند شدند.
طرح راهنمای مسافران نوروزی با هدف راهنمایی مسافران در زمینه معرفی نقاط گردشگری، دیدنی و فرهنگ سازی رانندگی صحیح با حضور 659 داوطلب جوان در سراسر استان گیلان در حال اجراست.
وی اظهار کرد: در ایستگاه های راهنمای مسافران آموزش چهره به چهره مباحث امدادی، ایجاد فضای نقاشی برای استفاده کودکان، تست قند و فشار خون، توزیع بروشورهای آموزشی در مواردی از جمله آگاه سازی خانواده ها در مقابل آسیب های اجتماعی ارائه می شود.
طرح های نوروزی جمعیت هلال احمر گیلان شامل طرح ملی ایمنی و سلامت و امداد و نجات از 25 اسفندماه گذشته در 106 پایگاه، پست موقت و شعب آغاز شده و تا 15 فروردین ماه جاری ادامه دارد.
در اجرای طرح امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان در 22 پایگاه ثابت، پست موقت در استان و 16 شعبه هلال احمر در شهرستان ها با همکاری 600 امدادگر آموزش دیده و داوطلب و 200 نفر از نیروهای هلال احمر خدمات مورد نیاز را ارائه می دهند.
بر اساس آخرین آمار، شش هزار و 895 نفر به صورت داوطلبانه با جمعیت هلال احمر استان همکاری می کنند، 12 هزار و 360 نفر نیز از اعضای جوان هلال احمر گیلان در کانون های غنچه های هلال، دانش آموزی، دانشجویی و طلاب عضو هستند.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.