در این مراسم یکی از سرداران دوران دفاع مقدس اظهارداشت: شهدا از حریم اسلام و قرآن دفاع کردند و دراین راه به شهادت رسیدند و شهادت آنان موجبات عزتمتدی و سرافزاری نظام جمهوری اسلامی را فراهم کرد و امروز ملت ایران با تمام وجود ادامه دهنده راه آنان است.
سردار الله‌نور نوراللهی افزود:رودسر افتخار دارد که در دوران جنگ و دفاع مقدس در عرصه های نبرد پیشتاز بوده است و آمار 700شهید این شهرستان خود بیان این حقیقت است و امروز هم درعرصه جنگی که دشمن تاکتیک خطرناکی را لحاظ کرد پیشتاز است و سندش سه شهید مدافع حرم و یک شهید امنیت در این شهرستان است .
وی افزود :جنگ امروز بسیار پیچیده تر از جنگ دوران دفاع مقدس و از نوع پیشرفته است و تعقل در این حوزه جنگی باید بالا باشد تا حقیقت و ماهیت آن را درک نماید .
این فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد :دشمنان پیشینه ما را خوب پذیرفته اند ،پیشینه ای که دارای کارنامه درخشان شهدا است و هشت سال جنگ را برای ما تحمیل کرد، آنان ما را بعنوان یک قدرت بی بدیل درعرصه نیرو و حوزه جهادی می شناسند.
وی به نقش جوانان اشاره و تاکید کرد:جوانان نسل چهارم را باید باورکنیم و این جوانان از جوانان نسل اول بعد از انقلاب چیزی کم ندارند و جوانان امروز از جوانان نسل اول پیشروتر هستند واین رسالت ما را سنگین تر می کند.
سردار نوراللهی با اشاره به اینکه دشمن سه سناریو را نشانه گرفته است افزود: برای نفوذ دشمن در تصمیم سازان کشور که همه باید هوشیار باشیم و هیچ کس نباید احساس امنیت از ناحیه دشمن کند .
وی اظهار داشت: حماسه دفاع مقدس و پیروزی انقلاب طی چهار دهه سربلندی و عزت انقلاب اسلامی متعلق به همه اقوام و مذاهب این کشور است و باید نسبت به بحران سازی تصنعی برای به هم زدن امنیت داخلی کشور هوشیار باشیم.
وی ادامه داد: اگرفناوری قدرت می آورد اما رهبر می فرماید مظهر قدرت شهدا هستند و اگر می خواهیم گرفتار نفوذ دشمن نشویم باید از مرام مکتب شهدا درس بیاموزیم و مطالعه کنیم .
وی افزود: وصیت همه شهدا دفاع از اسلام ،حفظ دستاوردها انقلاب اسلامی و سازش ناپذیری با دشمنان اسلام و تاکید فراوان تبعیت از ولایت فقیه بود که همه باید این راه را ادامه دهیم تا انقلاب و کشور ما حفظ شود.
در مراسم شهدای شهرستان رودسر مسوولان ، خانواده های شهدا، نیروهای نظامی و انتظامی ، روحانیون واقشار مختلف مردم شرکت دارند.
6029 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.