پیمان اسدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: 430 نفر از نیروهای فوریت های پزشکی استان گیلان نیز برای امدادرسانی احتمالی در چهارشنبه آخرسال به صورت ویژه آماده شده اند.
وی اظهار داشت: مرکز اورژانس 115، از ساعت 17 امروز (سه شنبه) در رشت علاوه بر 10 پایگاه شهری ، در شش منطقه پرتردد نیز به صورت ویژه برای امدادرسانی احتمالی حضور می یابند.
اسدی از مردم خواست در صورت بروز هر گونه حریق یا حادثه، ضمن حفظ خونسردی با شماره تلفن 125 آتش نشانی و در صورت اطمینان از وجود مصدوم با 115 اورژانس تماس گیرند.
سال گذشته، 153 نفر در حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال به بیمارستان های استان گیلان مراجعه کرده و مورد مداوا قرار گرفتند.

**آمادگی آتش نشانان رشت برای امدادرسانی احتمالی در چهارشنبه سوری
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از آماده باش 310 آتش نشان و افسر آتش نشانی این سازمان برای امدادرسانی احتمالی در چهارشنبه آخر سال خبر داد.
بابک رمضانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای آمادگی هر چه بیشتر در چهارشنبه آخر سال، تعدادی از تانکرهای آب متعلق به سازمان فضای سبز نیز به طور آماده باش هستند تا در صورت نیاز برای مهار آتش مورد استفاده قرار گیرند.
رمضانی با اشاره به تهیه کلیپ های کوتاه و طرح های پیشگیرانه در قالب بروشور، پوستر و بنر با موضوع نه به چهارشنبه سوری خطرناک خاطر نشان کرد: تبلیغات رسانه ای در فضاهای مجازی، سایت ها و روزنامه ها صورت گرفته که امیدواریم امسال نیز شاهد کاهش چشم گیر حوادث باشیم.
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر رشت، دارای 13 ایستگاه آتش نشانی و 327 نیروست.

** تشکیل پویش ملی سرخی من از تو در پایگاه های انتقال خون گیلان
مدیرکل انتقال خون گیلان از تشکیل پویش ملی سرخی من از تو در پایگاه های انتقال خون استان به مناسبت چهارشنبه سوری خبر داد.
احمد مرادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پایگاه های انتقال خون گیلان در روز چهارشنبه سوری با پویش ملی سرخی من از تو آماده دریافت خون های اهدایی مردم است.
وی با دعوت از مردم برای شرکت در پویش ملی سرخی من از تو خاطر نشان کرد: این روز فرصت خوبی برای اهدا خون به بیماران نیازمند به این مایع حیاتی است.
وی با اشاره به کاهش آمار اهدای خون در فصل سرما اظهار کرد: با توجه به نزدیکی به نوروز و تعطیلات این ایام، از مردم برای شرکت در کار انساندوستانه اهدا خون دعوت می کنیم.
پایگاه های انتقال خون در شهرهای رشت، لاهیجان، رودسر، لنگرود، فومن، بندرانزلی، تالش و آستارا فعال هستند.
پایگاه انتقال خون در رشت میدان فرهنگ، خیابان آزادگان جنب پارک اندیشه و اداره کل انتقال خون استان گیلان، شهرستان لاهیجان در خیابان امام خمینی جنب بیمارستان 22 آبان، لنگرود در خیابان دکتر شریعتی جنب شبکه بهداشت و درمان و پایگاه انتقال خون رودسر در خیابان انقلاب بیمارستان شهدا فعال است.
پایگاه انتقال خون بندرانزلی در میدان امام خمینی، سیمتری جنب اداره هواشناسی، فومن در خیابان شهید بهشتی جنب آتش نشانی، تالش خیابان شهید بهشتی جنب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و آستارا خیابان امام خمینی جنب بیمارستان دکتر شریعتی فعال است.
7286 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.